Arme Nees - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van wim heijnis sophie essenberg - WaarBenJij.nu Arme Nees - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van wim heijnis sophie essenberg - WaarBenJij.nu

Arme Nees

Door: Akelafietje

Blijf op de hoogte en volg wim heijnis

18 Februari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hij wist niet dat zijn Akelafietje zo’n herrie kon maken ’s nachts. Ja, ik heb wel wat duwtjes gevoeld, maar IK sliep al weer snel. Lekker toeterend en snurkend. Zo hard dat de nagels uit zijn hoefijzers vlogen.
Trouwens de supermarkten in Dubai zijn van alle markten thuis. Zelfs alle soorten Hollandse kaas. Ook de fruit en groente afdeling was super. Zeker als je het vergelijkt met een grote Amerikaanse supermarkt. Daar stelde de vers afdeling niets voor.
Nu zitten we aan boord. Onze eerste maaltijd achter de kiezen. Dit keer MET een lekker wijntje.

• 20 Februari 2013 - 14:30

Joke:

hoi vakantiegangers, ik weet nog van de vorige reis dat nees en aliebaba het vooronder leeg hadden gemaakt vanwege het enorme geluid wat de dames produceerde hihihi dus het lijkt me geen nieuws voor hem, moet je toch wel aan gewend zijn intussen en anders oordopjes .......wel leuk om te lezen al die verslagen en dat je lekker slaapt. liefs en groetjes uit het nog steeds gure koude noordoostenwind haarlem, maar wel een zonnetje en dat maakt veel goed oxoxoxo