Laatste dag op de boot - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van wim heijnis sophie essenberg - WaarBenJij.nu Laatste dag op de boot - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van wim heijnis sophie essenberg - WaarBenJij.nu

Laatste dag op de boot

Door: Nees

Blijf op de hoogte en volg wim heijnis

24 Februari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ja onze cruise zit er op, morgenochtend vroeg met de taxi naar het Atlantis hotel op het Palm eiland wat ook een heel aparte belevenis moet zijn, daar zullen we 24 uur verblijven voordat we weer naar Portugal vliegen.
Het zou wel heel vreemd zijn als er toch nog niet rare dingen gebeurd waren tijdens ons verblijf op de boot, de 3e dag s'avonds vlak voordat we gingen slapen, maakte Sophie mij het verwijt, dat ik de w.c. niet had doorgetrokken terwijl ik helemaal niet op de plee geweest was, afijn om een lang verhaal kort te houden, er was dus 2 dagen lang een probleem met de afvoer, waardoor er regelmatig stront in ons toilet dreef, wat niet van ons afkomstig was.
Probleem werd opgelost door de onderhoudsdienst, in de tussentijd hadden we gebruik gemaakt van één van andere 200 w.c.s aan boord.
Alles goed tot gisteren nacht, toen we rond half vijf wakker werden van een heel raar geluid, het leek alsof er vlak boven ons hoofd een gigantische mechanische gehaktmolen aan het draaien was met af en toe een hoog piepend geluid er tussendoor, wij de de security gebeld, want je weet het maar nooit ( thuis kan je naar buiten lopen, maar op een boot is dat toch effe anders) na meer dan een uur zoeken kwamen ze er achter dat de storing kwam van een automatische brand deur.
Deur gerepareerd, maar wij pissig, dus op hoge poten naar de klachtendesk, we werden gelijk behandeld of we de sjeik van Dubai waren, via 3 personen en als laatste met het opperhoofd mochten we zelf bepalen hoe ze ons konden compenseren voor al dat gezeik in de afgelopen week.
Om nou niemand jaloers te maken vertel ik niet wat ze precies gedaan hebben, maar geloof me, ze hebben 'm goed uit de broek laten hangen.
Laatste bericht komt van Atlantis, groetjes Nees.

• 26 Februari 2013 - 07:56

Claudia:

he wim en sophie we hebben genoten van jullie verhalen, super leuk ja wat dat laatste betreft, wim jij zal wel met je voetjes omhoog hebben gezeten en een heerlijke pedicure ondergaan zijn en sophietje een geweldige massage met alles erop en eraan, of toch iets meer hijiji, nou hoop dat je jullie laatste avontuur naar huis goed verloopt, dikke kus john en claud ..

• 26 Februari 2013 - 08:37

Ria:

Ja hoor ! het zal Jantje de Boer niet zijn , altijd wat bijzonders . moet je opletten ga je straks naar
    huis , is of je auto gestolen of staat met vier lekke banden . Dit weerhoud ons er nou van om zulk soort
    reisjes te maken . Bedankt voor jullie reisverslag en een goede reis terug !!!!
    Groeten Arie en Ria xxxx

• 26 Februari 2013 - 09:25

Bernadette:

Goede reis terug naar huis.
    Hopen dat er verder niets akeligs meer zal gebeuren.

Groetjes Bernadette en de rest

• 26 Februari 2013 - 20:55

Sylvia:

hoi vakantiegangers
    toch weer wat vreemds beleefd he..
    hebben jullie misschien een kleine minicruise gekregen
    zou niet gek zijn he!!!
    geniet nog even in het hotel
    goede terugreis en vliegreis
    doeg doeg liefs van ons drie