Ook je ogen gaan op vakantie - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van wim heijnis sophie essenberg - WaarBenJij.nu Ook je ogen gaan op vakantie - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van wim heijnis sophie essenberg - WaarBenJij.nu

Ook je ogen gaan op vakantie

Door: Nees

Blijf op de hoogte en volg wim heijnis

14 Februari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Dit was de eerste keer ooit dat we met Emirates vlogen, uiteraard hebben we vaak de reclame spotjes gezien ,en dan denk je al gauw, het zal allemaal wel.

Nou, laat ik jullie vertellen, het zal zeker wel !!!

Je wordt volledig in de watten gelegd, het is een continue stroom van eten en drinken,niets maar dan ook niets moet worden afgerekend, alles is bij de vluchtprijs inbegrepen , en dan nog niet eens genoemd de hi-tech in en om je stoel.

Als je het enigszins zou moeten vergelijken, dan is Transavia als met een huifkar op de kasseien,en Emiraten op de Duitse autobaan met een Rols Royce.

Ik weet zeker als ik aan één van stewards had gevraagd om me in te stoppen en een nachtkusje te geven, hij het zeker had gedaan. Hij had z'n telefoon nr.in mijn toetje geschreven , leuk hè.

Kortom een geweldige reis. Ook de met de auto naar Lissabon is goed gegaan. Het arme autootje is al 14 jaar en gaat wat gebreken vertonen. Hij lust nu al een litertje koelvloeistof in de maand, en soms gaat zomaar het alarm af. Maar ja hij roest niet.

Trouwens Sophie leek wel een plaspop. Ze was een beetje zenuwachtig en ze dronk zoveel water. Wat er van boven in ging kwam er van onder bijna weer sneller uit.

Morgen het verhaal over Dubai zelf. ( ongelooflijk )

• 14 Februari 2013 - 20:00

Alibaba:

Fijn dat tot nu toe de reis goed verlopen is! Het is dan toch even wennen als je over stapt van een 14 jaar oude Free Lander naar een luxe vliegmachine met alles erop en er aan en helemaal op je wenken wordt bediend. Ik zie er alweer uit naar het volgende verslag.
    Groet vanuit een koud en wit Meppel.

• 14 Februari 2013 - 22:08

Bernadette:

Fijn dat de vlucht zo heerlijk is verlopen. Neem aan dat het slapen ook heerlijk was.. .....
    Benieuwd naar het volgend verslag over Dubai.
    Groetjes Bernadette

• 14 Februari 2013 - 22:32

Bernie:

Volgende keer kijken wie de in de cockpit zit, je zou zo maar mike de vries als piloot kunnen hebben (yep naamgenoot en vriend van curacao)

• 15 Februari 2013 - 09:44

Ria De Boer:

hallo luitjes , je zou er zomaar aan kunnen wennen he ! we hopen dat de rest van de reis ook zo goed gaat . ze hebben net een cruise schip de haven binnen gesleept , ik hoop niet dat dat jullie boot is .
    Groetjes Arie en Ria xx

• 15 Februari 2013 - 14:19

Bernadette:

Wij zijn vanaf vanavond off-line ivm eigen vakantie.
    Kijken of het lukt vanaf ons vakantieadresje jullie te kunnen blijven volgen, want wij zijn reuze benieuwd naar wat jullie allemaal zullen beleven.
    Groetjes en tot gauw
    Bernadette en de rest

• 15 Februari 2013 - 16:58

Bernadette:

Wat een inmense gebouwen. Moet je zeker geen hoogtevrees hebben om in zo'n hotel te slapen.
    Groetjes Bernadette

• 15 Februari 2013 - 23:25

Joke :

tjonge wat mooi hier genieten m'n ogen ook van...... ik wilde ook al 2 x naar Dubai maar m'n dochter is van mening dat je helemaal ingepakt moet lopen en geen toerist kan zijn zoals wij gewend zijn en een borrel drinken etc. maar als ik dit zo zie zal het wel meevallen.aan de andere kant ben ik blij dat ik op 6 hoog woon en niet in die enorme torens dat geeft me alleen een heel ongemakkelijk gevoel van 9-11 iek........we blijven het volgen veel plezier daar. dikke kus en groetjes van de ijspegels oxoxoxo